#BAHRAIN Avond van 23 september 2011 #Holocaust in de handen van het apartheidsregime

Particular – Pearl News Network

DUTCH

Avond van 23 september 2011
Holocaust in de handen van het apartheidsregime

Crime scene Sanabis dorp ten westen van de stad Manama, de hoofdstad van het Koninkrijk Bahrein – bezet

De misdaad van de “menselijke slachthuis” vertelde een van de slachtoffers: een Syrische officier beval hen om alle te verbranden, en ik was een van de slachtoffers en meer dan 30 demonstranten overleefd van een wisse dood door verbranding


Zei een van de slachtoffers die betrokken zijn bij demonstraties in Bahrein uur Vrijdag de 23 september 2011 in de Sanabis details van de huurling krachten in Bahrein, in een poging om ze te doden verbrand zoals vermeld op de site in Twitter, en hij die hun toevlucht nemen tot een huis nadat hij brak in de huurlingen van het dorp, en begonnen met een campagne van massa-arrestaties de huurlingen ingebroken in het huis en probeerde een ander huis te gebruiken, maar de huurlingen verhinderde hem uit te gaan verlamd geslagen op zijn benen en daarna wierp hem in de Holocaust, en vond drie jonge mensen die gevangen zitten in de gaskamer en heeft het vermogen verloren om weerstand te bieden, hij hief zijn handen in overgave, was ik niet gearresteerd en dat hij en jongeren gestrande met hem om te proberen en riep een ‘slachthuis’ menselijke opzettelijke moord door brandstichting in de gaskamer na dat de bestelling aan de officier Syrische huurlingen naar “Aatlhm .. Dood ze ‘gooide huurlingen gas en geluid bommen scheuren direct aan jonge mensen worden verbrand drie van de jongeren van wie is de verteller van dit incident, het uiterlijk was beangstigend en gezicht zwart, zijn haar en verbrandde zijn hand was een reden om niet om hem te arresteren, en nam zijn toevlucht in de garage van een naburig huis en kreunen als gevolg van de verschroeide zijn wonden, kwam tot hem een ​​van de vrouwen in de woning en onderzocht zijn wonden en ging het huis binnen.

Toevlucht nemen tot een huis

Hij zei het slachtoffer, “dat wanneer we alle vreedzame demonstratie, eisen onze rechten gestolen, huurling dwingt ons aangevallen met wapens van vuur-off ‘shotgun’ internationaal verboden in aanvulling op rubber kogels en tranen verdunningsmiddelen Verlopen en geluid bommen en licht in het centrum van het dorp in de buurt een moskee Jawadain Sanabis
We kwamen tot de tijd van de open huizen voor ons om ons te redden van de onderdrukking van de huurlingen en kolonisten uit verschillende landen die ze meegebracht uit Syrië naar Bahrein, Jordanië, Jemen, Pakistan en Irak aan een volksbeweging de eisen voor sociale rechtvaardigheid te onderdrukken. ”

In het huis
Hij zei dat het slachtoffer “toen we, bleven twee van de jongeren in de buiten-en na onze herhaalde oproepen voor hen om het huis binnen te gaan met ons, en we waren zo 15 jonge mensen die we hebben uit verschillende gebieden van Bahrein, is gebleven aan de deur van binnen na de sluis een van de jongeren kijken naar de situatie waarin de deur laat de schaduwen van mensen aan beide zijden, Ik vertelde hem persoonlijk om weg te komen, maar hij weigerde en was ervan overtuigd dat de huurlingen niet zou het huis storm, hebben we niet weerstaan ​​heb niets nodig het te doen, ging de lobby van het huis te openen, waar was het de binnenplaats van de sessie, open ruimte, waardoor we water en melk om onze gezicht te bedekken en het beschermen tegen traangas. ”

Huurlingen inbreken in het huis
Vervolg van het slachtoffer “ik ga niet minder dan een minuut, totdat ik hoorde het geschreeuw van de jonge man die stond bij de deur, zegt hij tegen ons: Vlucht .. en brak in de huurlingen huis onmiddellijk, we snel verhuisd naar onszelf te beschermen tegen de machtige, dus de 7 van de jongeren springen uit het hek in de richting van de andere huizen, de jonge die schreeuwen “Vliedt” kwam in het huis, verbleven we acht jonge mannen renden snel naar de achterdeur van het huis en ik was de laatste van hen, en de deur heeft twee gangen te smal is gekozen voor drie jonge mannen rechter rijbaan, terwijl de andere vijf verlieten we de deur We kozen spontaan ”

Verlammen de bewegingen van huurlingen, en nodigen me voor een mens slachthuis?
Hij zei dat hij voordat hij aankwam werd de deur geschopt door een man van de veiligheid in de enkel “knie” in de rug en hij viel op de grond en terwijl ze aan het doen zijn weer geschopt op de rug naar de linkerkant van de macht kick, dan geschokt van het uitzicht, ze zijn 4 jonge mensen die gevangen zitten in de gaskamer door de twee canisters voor huishoudelijk gebruik, en er is geen uitweg uit de kamer erg klein, niet meer dan 2 meter alleen, mijn handen omhoog in overgave is er geen ontsnappen uit de gevangenis, jongeren schreeuwen op het politiebureau “stop .. stop Niet schieten, zijn we in de gaskamer” was schreeuwen te hoog

Menselijke slachthuis voordat het begint

Hij vervolgde: “Ik wist niet wat hij voornemens is te doen van de politieman of wat hij deed was het mijn rug naar hem en mijn handen opgeheven armen, maar ik zag jonge mensen begonnen te schreeuwen” Allah Akbar “en klauteren over elkaar te doorbreken, waar de haven, niet wordt bevestigd, Ik draai me om de reden weten totdat hij weer geschopt de tijd de derde hoogste terug met een wraak viel op de grond te laten samenvallen met de laatste worp van een huurling flessen gas in de kamer op de grond na het openen van het veiligheidsventiel. ”

Hoe heeft het menselijke slachthuis?
Hij vervolgde: “Ik had een staat van terreur en verbazing niet op de hoogte van hen pas na huurlingen voor de vlammen en de bom licht en geluid aan het gas worden verspreid in de kamer na opzettelijk mercenaries geopend gasflessen, brak de brand in de handen van een van de vier broers, die voor mij en weerspiegelde de vlam van het aan mijn gezicht, verbrand door broer, die ik heb is hitte en vuur brandende was in staat om enkele seconden van de vleugel en met de hand brandwonden te ontsnappen, terwijl ik niet kan de mobiliteit als gevolg van de een huurling armen over mij, totdat de bommen ging af stem en door hun interactie met het gas dreef sterk geworden brand geprijsd in de kamer afbranden mijn been een van de broers, die trok de biezen en andere druk op de twee broers in geslaagd om de barrière van gips te breken scheidt de gaskamer en een garage van de auto, die werd door drie motoren zijn duur

Begon te branden!
Toen vatte vlam een ​​broeder Dat de vlam van mijn gezicht omdat het gas wordt gedreven weerspiegeld verbrand, dan hing mijn gezicht en mijn hoofd met beide handen wordt verbrand mijn armen en mijn handen, vooral mijn rechterhand en voelde mijn hoofd en ik kon niet mezelf en stond snel op weg naar de politieagent die het vuur aangestoken in ons, en verbrandde het was geen huurling, maar Bahreinse dat verbaasde hem dat hij naar beneden is zijn wapen en keerde terug bang langzaam, toen niet bedenken waarom is de daling van de huurlingen, die we gooiden granaten. ”

This entry was posted in Bahrain, Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

